Wyścig za indywidualnością, oryginalnością i byciem zapamiętanym przez użytkownika na stronach internetowych nie jest niczym nowym.

Strony internetowe podlegają trendom "modowym" w podobnym stopniu, jak odzież, obuwie, czy styl życia. Elementy życia codziennego również wpływają na to, jak przez lata ewoluują sposoby projektowania stron, bo czy nie ze względu na rozwój technologii komórkowej, powstanie tabletów, smartwatchy, budujemy dziś strony RWD?

Czy gdyby nie rozwój telefonii komórkowej programiści musieliby prężyć umysły nad skróceniem czasu wczytywania strony, zmniejszaniem wagi elementów graficznych, czy choćby czytelnością strony na urządzeniach o mniejszych ekranach, niż "telewizor"? Wszystko to zaś w jednym celu: zatrzymać użytkownika na stronie tak długo, jak się da, bo im dłużej tam jest tym większa szansa na sprzedaż...

Z kolei projektanci, programiści często przy wykonywaniu zlecenia słyszą "potrzebuję prostą nowoczesną stronę z kilkoma zakładkami"... i wówczas pojawia się pytanie: "czyli jaką?" Pytań technicznych, graficznych, stylistycznych zawsze jest mnóstwo, a w większości przypadków klient po prostu nie wie...

Z pomocą przychodzi wówczas znajomość trendów graficznych i programistycznych wyznaczanych przez rynek oraz zalecenia dotyczące Materiał Design od Google.


Poznaj prelegenta

Dzień prezentacji: Dzień Społeczności (24.09.2017)